Recykleren... nou ja, een beetje dan...

Ik maakte voor ons nieuwe logeerbed een matrashoes. Het is namelijk een onderschuifmatras op wieltjes, dus dat is anders gegarandeerd stofhappen. Ik gebruikte het idee van een dekenzak, maar dan in het GROOOT... Ik gebruikte vier meter rits aan de rol van Kleurenmix...







Ik had nog een restantje van dit jurkje. Ik maakt een shirtje voor onze kleine meid, die al haar kleren ontgroeit :)  Een babydekentje ging in de recycle. Het werden twee 'schapen', zoals manlief ze oneerbiedig noemt... Twee giletjes, warm en zacht... Binnenkort nog maar een derde maken, Eva groeit hier al weer bijna uit...
 









 




 


Reacties

  1. Lekker warm toch, die vestjes! En wat een goed idee voor die matras =) Die moet ik onthouden, je weet nooit wanneer zoiets van pas komt. We hebben (nog) geen extra matras, maar die zal er vast wel eens komen voor logeerpartijtjes. Je wordt gepind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk idee om zo je matras stofvrij te houden en je vestjes zijn ook heel mooi maar ook je trui uit 'restjes' is heel mooi geworden hoor

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts