Stoere jurk...

Veel genaaid, maar nog lang niet alles op de blog gezet...  

Overal liggen doosjes met projecten, die af zijn, bijna af en een heel lijstje wat er nog op de foto gezet moet worden!

Door Majella werd ik enige tijd geleden verrast met haar give-away...
Bij deze mijn creatie... het is een stoer jurkje uit de Knippie geworden, aangepast aan haar maten. Een A-lijn jurkje met polokraag, sluiting met Kamsnaps... Vreemd, in de Knippie wordt niet een gebruik gemaakt van een beleg bij deze kraag, heb het netjes afgewerkt met ene biaisbandje... een volgende keer zal ik toch weer terugvallen op mijn voorkeur voor beleg...












Enne.... hebben jullie me herkend in de eerste editie 2016 van het tijdschrift La Maison Victor? Nee grapje, het is goed zoeken achterin, maar jawel, ik sta er echt in!





Reacties

Een reactie posten

Populaire posts